helgen.

äntligen jullov!! och det kan ju knappast börjat bättre för mig del. jag och signe stannade kvar i ljusdal och planerade in en hel del dricka öl & bli skit full x) haha och det är klart att vi lyckades med det ;D fredag; jag och signe satt i min lilla lägenhet och drack alldeles själv tills stinky och jimmy kom, sen efter en timme eller nått drog jag o signe ner på zekes och skulle köpa hamburgare och där träffade vi världens fränaste carina och janne :D och sen beställde vi hamburgare och sen följde jag med j hem till veckbo och sen sov jag typ ^^ lördag; vakna, plarsson kom och hämta mej o jimmy och sen drog vi och åt pizza på michelles, skit gott! efter de drog jag hem och duscha o fixa mej lite sen kom signe också började vi dricka igen ;D och sen kom jimmy, carina och janne och var hos mej en timme eller nått sen skulle de "stora" gå på järnvägs och då tyckte janne synd om oss så då sa han åt oss att vi skulle åka runt med hans chaffis medans dom var där, och snyggaste bilen hade han å :o naaaajs! så vi åkte runt i ljusdal och drack öl i en bil med en helt främmande kille xD haha men kulvare ;D och sen på natten lade jag mej o sov :D hihi. och nu sitter jag hemma och är jätte lat x)
imorgon blir det mora med mamma, hoppas på att shoppa mkt ;)

i miss you!  <3


jannes snyggbil (;

Mina kommentarer ♥
Postat av: signe

det var fränt att åka runt i den där;D

så jävla snygg:D <3

2008-12-21 @ 22:18:24
Postat av: Erika

Svin snygg bil :P

2008-12-25 @ 23:48:27

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0