mig.

jag bestämmer själv vad jag gör och inte gör, ingen annan kan tala om för mig vad som är rätt och vad som är fel. du valde ditt och jag valde mitt, fine! nu gör jag som jag vill i mitt liv och de har inte du nått med att göra. och om du tror på dendär skiten som du skriver så bevisar du att du är lika dum som det verkar i smsen. det var du som valde så nu borde du gå vidare och skita i mig, om du fortfarande tyckte om mig skulle du väl behållt mej? men då hade jag ändå lämnat dig. jag har inga känslor kvar för dig längre, det bara är så! och bara en för att jag kommentarde att en annan kille var "bäst" som jag pratat med längre än dig behöver de inte blir sånt jävla tjaffs. är så jäkla less nu, om du inte har nått vettigt att komma med så behöver du inte yttra dig! det var du som valde varför bryr du dig då? :s fattar inte! suck!!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0