torsdag.

hello.
sitter i datasalen nu, har samhällskunskap med per -.- jippi! fast de har gått rätt så bra för mig så jag ska väl inte klaga antar jag. fisen mathilda kom och hälsa på idag, jag var den enda som visste ^^ det var roligt. alla ska och äta pizza med henne sen men jag har ju inga pengar så jag får väl sitta hemma jag.. sånt är livet. sen kommer mysis :) ska även titta på harry potter idag, haha. det ska bli roligt ^^

även att jag fan inte fattar mig på dig, fjant!
blir så less, men du får göra vad du vill.
kom tillbaka när du är normal och beter dig.
jag har sagt de jag vill och du blir sur. och?
det var väl fan du som lämna mig, GÅ VIDARE!
tycker bara att du är så fjantig som du håller på nu.
menmen sånt är livet serru, bajds på dig. häj!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0