ÖPPET HUS - VILKEN FLOPP

Hejhej!

Skrev ett inlägg igår kväll, men mitt internet la precis av när jag skulle publicera, så det blev inget inlägg..

Men iaf, så hade vi öppet hus ikväll på skolan då, shit vilken flopp. Vi i hundgruppen gjorde iordning massor, gjorde nytt snyggt bildspel och fixade massor i djurhuset och fixade glögg och massa fika. Och gissa hur många som kom och kollade då? Jo 2 personer, ink mor och far. Och dom fikade inte ens och kollade inte så mycket, sååå allt jobb helt i onödan :( Men men öra det har iaf varit roligt, kikade på modevisningen och drack en heeel del glögg!

Imorgon skulle vi egentligen ha prov, men jag frågade Carina, vår lärare om vi inte kunde ta de till veckan med tanke på att vi inte skulle komma hem förän vid 9 ikväll och de var no problemsss så provet blir nästa vecka, skönt! Så imorgon ska i kika på film och plocka undan från idag, sen ska jag och Jonna även göra klart blodpappret som vi inte hunnit gjort klart än. Sen ska jag hem och slapppppaaaa! Och försöka ringa runt lite och städa.

Men nu ringer pojkvännen min som åker hemöver imorgon:D <3 så nu ska jag vara social med honom.
God natt alla och sov så sött!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0