dagen & ork.

har varit hos tarja idag, kul kul. myste med hundarna och massa annat. orkar inte skriva så mkt idag. mår rätt så dåligt både psykiskt och fysiskt.

har ont i ryggen och magen.

sen kryper allt bara närmare och närmare, allt menar jag med saker jag inte orkar gå in på här. dom två jag berättat detaljerna för räcker de med att dom vet.  tycker iaf att de är jävligt jobbigt och vet inte vad jag gör snart. vet inte hur jag kommer att reagera när jag väl står där när allt är klart. får väl se hur de går med det. de är iaf jävligt jobbigt nu och de kommer nog bli ännu värre...


saknar dig Daniel, nu har du varit ifrån mig tillräckligt länge, så kom tillbaka nu och stanna... <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0