Helgen!

i lördags kom äntligen Daniel hem, och sen åkte vi till Ramsjö och Daniels mammas familj, dom är bäst! :) vi käkade blåbärspaj och tacos innan vi åkte hem. Lina gullungen och jag lekte massor och hon hade dansuppvisningar, hehe så sjukt söt unge :) ja men efter Ramsjö återvände vi till Ljusdal. Som vanligt började jag få huvudvärk, så sjukt trött på mitt huvve nu.. ja men iaf så började vi smådricka lite hemma hos mig först jag och daniel medans jag gjorde mig i ordning, sen gick vi vidare till Jimmy. Vi skulle nämligen på Linns födelsedags fest eller va man ska säga. men kvällen slutade tidigt eftersom jag mådde så jävla dåligt, hade migrän och sen så mådde jag dåligt eftersom de tage bort jäger då.. så vi åkte he ist..

idag så vaknade vi runt 7 och sen myste vi och sen gic vi och handla mat och gjorde mackor i ungenen, mysmys! sen har vi mest bara lega och kika på tv och så :) mått mkr bättre idag men ska gå till skolsyster någon dag i veckan och kolla blodtrycket pga min huvudvärk.

men nu har Daniel åkt igen, skit jobbigt. :( sen kommer han inte hem nästa helg heller :/ så jag har ingen anning om vad jag ska göra då faktiskt.. men de visar sig..

byebye everyone and sweet dreams.


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

ja, dags att kolla upp det nu tycker jag! det är inte kul att höra att du har ont i huvet så ofta :( <33

2009-09-28 @ 20:41:33
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0