God morgon Lördag!

Idag ska jag jobba, tar självklart med min lilla Tilo som just nu ligger i mitt knä och drömmer söthönan!

Efter jobbet ska jag nog börja leta lite lägenheter i Loos nu då ist för i Ljusdal, känns mysko men ändå bra! Håller tummarna för att den som är på "g" inte är allt för dyr, för då är det bara till att leta vidare.

Föresten så vaknade jag i morse med typ Ryggskott .... ? Har Galet ont i ryggen :( hualigen!

Här kommer nästa veckas planer, vilket är en heeeel del!


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

Ja igår hade jaga jättekul, av det jag kommer ihåg.. hela kvällen är en stor minneslucka :o haha.

men fy fan vad tråkigt, varför får du typ inge betalt? :s <333

2010-08-28 @ 16:52:56
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Pauline♥

onsdag ska du gå på krogen i ljsudal!:D <3

2010-08-29 @ 00:33:51
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0