Hårfärgning på G!

Nu ska jag färga håret, äntligen har jag fått fingret ut rumpan att göra det!

Min nuvarande hårfärg är eller ja ska vara Röd/Svart (är väl typ orange/röd/svart/mörkbrun)

Nu ska jag färga hela mörkbrunt

eftersom jag ogillar de oranga otroligt mycket och de blir orange efter kanske en vecka efter att jag har färgat rött = fult!

Kommer med före o efter bild sen :D

Mina kommentarer ♥
Postat av: Heyli

jaha ja på så vis :) vi träffas bara på helgerna vi eftersom min pojkvän jobbar borta på dagarna, så vi vill ha så mycket tid som möjligt tillsammans på helgen :) även om vi inte är direkt upp i varandra hela tiden på fest heller :)

2010-08-31 @ 15:59:32
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Emmelist

gud så kul att få välja tapeter! inte alltid man får göra det :)



Å sen ska det bli kul att se före och efter bild :D

2010-08-31 @ 16:06:48
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0