Sjukling!!

Goddag alla glada och goa personer där ute!

Jag mår som vanligt, ganska dåligt idag, denna jäkla förkylning tar kål på mig...

Ska jobba hela helgen också, först 7-12 och sen 16-20 både lördag och söndag, vilket är väldigt mycket mindre kul om man är förkyld, speciellt med de jobbet jag har så är de inte speciellt bra heller för de goa tanterna & gubbarna vi åker till...

Men ska försöka att kurera mig så gott som de går idag, har planerat att göra typ ingenting haha, bara dricka te m honing (honung) och slappa vid datorn :D

Dock snöar de som F-A-N ute, mindre kul, men jag har redan skottat 3 gånger sen igårkväll, så nu får de fan vara Daniels tur att skotta, jag är faktiskt förkyld också ... ;)

Ja men nu vet ni ju iaf hur min helg ser ut... = LUGNT! En nykter helg för mig, tack gode gud va bra, har inte varit helt nykter nu på flera månader tror jag, menar inte att jag druckit mig full varje helg, men ett eller två glas vin har de iaf varit minst, en dag varje helg.

Hoppas att ni får en störtskön helg och önskar mig själv lycka till med förkylningen och jobbet i helgen.


Här var du inte så stor och kaxig lillbusen :)
KUL att bilden blev sne fast den inte är de..
(c) Jennie Ericson


Mina kommentarer ♥
Postat av: Fotograf & Makeup artist Linda-Pauline

Hejsan hoppsan!

Här kommer jag med ett glädjande besked: DU VANN MIN PRESENTKORTS-TÄVLING :) Hoppas du blev glad, det var väl en bra julklapp :)

Maila mig din adress, så kommer presentkortet på posten!

God Jul ;)

2010-12-17 @ 20:11:44
URL: http://lindapauline.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0