DAG ETT PÅ PRAKTIKEN

Åh äntligen är jag hemma och får mat i min stora mage :D

Det har varit en jätterolig dag idag, vilket inte var oväntat :) Jag har fått gjort massa skoj, som att ge sprutor, öronmärkning varit med på 4 operationer (2 kastrering hundar & en katt, en knöl som blev borttagen hund & en knöl kisse) Sen har jag även varit med om massa annat, men en sak tyckte jag var så himla sjukt, förstår inte hur vissa människor på denna jord tänker.. Alltså seriöst, men sånt vill jag inte ta här :D

Sen fick vi även en lunch på typ 20 min idag, så på dn tiden gjorde jag mat & käka, kastade i mig maten ^^ hihi!

Längtar redan till morgondagen, i löööve my praktik! Har inte haft en enda tråkigdag på 7 veckor vilket känns helt underbart!

Men nu ringer förhoppningsvis bby snart, sen ska jag sova!

Älskar dig Daniel, du är bäst! <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0