Sen Års resumé 2010

Januari


Julen var underbar, fick örhängen av Daniel som kostade 1000:-, har använt dom endast en gång, vill ju inte direkt tappa dom?


Sen började jag även min pratik hos Tarja med hennes älskade hundar, fan va jag saknar dom! <3 Var även med på min allra första hundspanns tävling i Hamra och var handler.



Februari


Praktiken hos Tarja fortsatte och jag körde i princip varje dag och fort gick de, fyhundan va jag saknar de.. Var även med till Särna på Polarhundsmästerskapen tillsammans med Tarja, fick dock avbryta eftersom lederna var skit. Dock slutade jag praktisken hos Tarja denna månad.. :(


Ina<3



Mars


Började min praktik pås Ljusdals veterinärklinik och trivdes som vanligt som fisken i vattnet, så himla kul! Såg den festaste huden (73 kg) jag någonsin skådat, de var en upplevelse de också.. Hälsade på i Ramsjö också och träffade Linapina<3



April


Började min praktik på en djuraffär och trivdes inte alls, en var så otrevlig och kränkande så jag mådde så jävla dåligt, men tvingade mig igenom en vecka, tills jag bytte! Då var jag hos Ylva Kennel Nickelvallens och deras valpkull :D Skaffade mig även en Roborovskihamster, Arnold som nu är död. Sen brände även Daniel sin fot denna månad haha.

 

Maj


Började längta sjukt mkt tills studenten och började även att hitta rätt balklänning!  Fick även reda på att Daniel inte fick vara med på min student, och blev riktigt riktigt besviken, men när väl studenten var där hade jag kul ändå. Var på spelmansstämman i Ramsjö tillsammans med bästavän, carro mm :) Var även mkt med min "lillebror" gurra :)



Juni


Balen kom och studenten kom och de var helt underbart, två av dom allra bästa dagarna i mitt liv absolut studenten, slippa Skiten som varit i 3 års tid. Visst kan man sakna vissa saker ibland, men tycker mest de är skönt.


Studeten, fick stependium och gå upp på scenen, synd bara att vissa blev så avundsjuka och sura över att jag fick de, och snackade massa skit om att jag inte var värd de, saknar genen för att vara glad för andra. Jag valde de ju inte själv, tur man är den man är och inte tar åt sig av sånt :)

Min skylt :D

Skumpa, blev skitfull haha så pinsamt att träffa släkten sen haha...


Jag & Daniel på Balen, stolt över klänningen som mamma (och lite jag) fixade till helt själva, var bara en vanlig svart från början men piffade till den :)


Tilo föddes den 14 juni, min lilla bebis<3




Juli


var till sofie på maskerad de var skitkul :D blev dock skitdålig dagen efter! Jobbade på gruvan hela juli och tjärnade!

Augusti


Tog hem Tilo för första gången, eftersom vi bor granne (sommarstuga) med min uppfödare så fick jag ta hem han och vänja Mamman lite innan han försvann helt från henne eftersom de bara blev 2 valpar.


Jag och Daniel var ner i Falukoppargruva, riktigt ballt. Fotade mkt men alla bilder blev skit eftersom man inte fick använda stativ eller blixt.


Hade personalfest med personalen på gruvan, eller fest o fest, men hade mys på resturan och minigolf, haha ch lite lek :D


Testade även äckelsushi för typ 3de gången och de är Exakt lika äckligt som första gånge, fyfan!

 

September


Badade Tilo för första gången och DOG av skratt haha


Älskipälskiii <3



Vi flyttade in i lägenheten, dock blev de inte alls som vi planerat att ha den haha, eftersom de svarta på bilden blev vårt sovrum ändå :)



Oktober


ÅKte tåg ner till stockholm tillsammans med mamma och Tilo, bodde hemma hos Emelie och hade de jättetrevligt, var på Ladies night och blev kär i Brolle, MÖMS!! Var även på efterfesten som Öste gärnet och stod ca 2 meter från hela gänger, kärlek ;)



November


Var på halloweenfest, dock var jag SKIT bakis, men de hindrade inte mig ;) Spydde från 9.30 till 16.00 på eftermiddagen, NICE naaat!


Tilo tappade tänder och fick nya :D



Vi tapetserade om i lägenheten och fick nytt fint kakel i köket

 

December


Vann ett presentkort hos Linda-Pauline :D



Tilo växte och blev en stooor kille :) <3

Och hade en jävla bra månad med fester och Julafton, dock har jag inte lagt in bilderna än hähähä...

 

Ja de var mitt år, ungefär.. :)

 

 

 

 


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0