Tääävling


Jag vill veeerkligen vinna!! :) och klicka på bilden för att komma till inlägget! :)

Mina kommentarer ♥
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: vad kul att du vill vara med, lycka till! =)

2011-01-12 @ 20:12:13
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: josephine

sv. jag ska göra en lång historia kort :p vi åkte ju till grekland i somras och jag vart trött på henne för hon orka inte laga någon mat och ville ta sovmorgon typ hela tiden och jag sa att jag hade inte betalat flera tusen för att sova på ett hotell och inte vara ute. Så vi vart väl lite i luven på varann där. Och nu för 2 månader sedan skrev hon ett privatmeddelande till emil på facebook att jag hade legat med 3 st när vi var nere i grekland. så snäll är hon och hittar på en sån historia och sen skriver den till min kille.. så snäll var hon :) så jag bad henne dra åt helvete och så frågade jag bara varför hon gjorde så, då fick jag svaret "varför inte ?" tillbaka... <3

2011-01-13 @ 17:29:01
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0