onsdag.

ibland blir jag bara så le, att inte vissa förstår.
först gör de en sak och sen ångrar de sig och vill ha allt tillbaka.
ta vara på tiden jag ger er/dig och sumpar ni/du chanserna får ni/du ju skylla er/dig själv?
det är lätt att vara efterklok men sånt är livet, man lär sig av sina misstag.


men iaf, sitter i skolan nu har "engelska" och jobbar skit mkt ;) inte.
sitter och längtar tills maten, är så grymt jäkla hungrig, helt sjukt :o
sen har man idrott, jippi -.- nästan så jag blir lite glad -.-'
igår kom jag på va skönt det skulle vara att hamna i koma i ett år eller två.
bara slippa allt och se vilka som egentligen bryr sig om en..
hoppas på att kvällen blir lugn, är så trött. och ska sova när jag kommer hem!
men nu ska jag faktiskt jobba x) byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0