pirripirr

ligger i sängen nu, har gjort det några timmar men kan tyvärr inte sova, det svävar för mycket i huvet på mig just nu. och det är så underbart att de inte är sant ^^ dududu, kan man bli lyckligare? och vet inte ena hur de kan komma sig att det ens började :o känns som att man svävar omkring i världens önskadröm, fast den typ är sann :s mysko, men så sjukt underbart! :) vet snart inte vad jag ska ta mej till med dig :') men mer mys blir det i nyår bb <3 ^^ åh hoppas att detta är början på nått riktigt underbart som jag faktiskt tror :) men lite konstigt känns det ju :/ och har en känsla av att detta kommer sluta i kaos... inte från våran del men från en annans :/ men hoppas av hela mitt hjärta att detta slutar bäst! mysmys. men nu ska jag försöka sova fast bara duu svävar omkring på rosa moln i mitt huvud ^^ PUSS :*

Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

sitt exs brorsa. fy fan

2009-01-01 @ 21:09:54
Postat av: jennie

tror vi kan sköta det där själv, så de är lugnt :)

2009-01-01 @ 23:15:11

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0