skolan.

sitter i skolan nu och ska jobba om trädgårdens ekosystem, det är så sjut intressant så jag tror att jag dör snart! igår i skolan hade vi först djursjukvård då vi fick klä oss sterila, mkt snyggt! efter det hade vi hund och vi trimmade lite sen slutade vi. efter skolan var jag med bästis och vi dampade som vanligt och feta oss, det är livet! ;) efter de kom j också tittade vi på harry potter, älskar filmerna mest! så jädrans bra! ;) och sen sussa jag! idag ska vi lyssna på någon gubbe från djurskyddet hela eftermiddagen, sköjj hoppas jag på! sen blir det färga äkkelhåret rött igen sen film med j. trevligt att få vara med alla igen, känns genast mkt bättre! nu längtas bara till helgen, suuuupaaa! ;) haha byebye! 

                           

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0