ja äckligt!

jag tänkte slå upp ordet "äckligt" i en ordbok,
men sen jag träffade "det" har jag fattat vad det betyder.
jag blir äcklad, ja jag blir äcklad.
att bara titta, se och läsa, det är så äckligt!!!
jag börjar må illa och är inte långt ifrån att spy när jag ser det.
patetiskt, ja det är precis vad det är. så äckligt!!

usch så päckligt ;)

Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

va är de som är äckligt :P <3

2008-08-31 @ 12:15:01
Postat av: jäännie

haha du vet vilka ;) <3

2008-08-31 @ 12:17:45
Postat av: love you<3

ne de vet ja inte? :P <3

2008-09-03 @ 18:17:47

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0