mygg

finns det nått som är mer irriterande än en mygga som bara surrar och surrar när man ska sova?
och såfort man ska slå ihjäl den så är den bara borta?
och sen kliar och kliar alla äckliga myggbett..
nej, en sommar utan mygg skulle jag inte tacka nej till.
det vore helt underbart istället.
imorse vaknade jag klockan 5.00, utav att solen sken mig rakt i ansiktet.
det är också en ganska irriterande sak, men kan även vara underbart, men inte när klockan är 5 :/
fick jobba över på jobbet idag, varför kommer allt folk när vi ska stänga ? :s
men jaja, lite mer pengar till mej då ;)

men hare!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0