sommarlov

sommarlovet 2008.

sommarlovet går så fort, så fort, dagarna bara går och går.
snälla gud stoppa tiden en minut så man hinner njuta.
jag längtar inte tillbaka till skolan, det är det värsta stället som finns.. förlåt.
jag kanske längtar efter vissa i klassen, men ändå är det skönt att slippat?
vill inte gå den linje jag går längre, vill bara byta, byta till det jag egentligen vill gå, media..
varför tog jag inte mitt andra handval istället? varför följde jag inte min dröm? varför? ...

har ingen lust med nått längre, vill bara ligga i solen och sova, men det finns ingen sol..
och ingen tid att sova.. jag saknar tiden på loosskola, ja jag gör faktiskt det.. ?
okej, lärarna var mer än störd och allt annat också, men man visste vart man hade alla.
man visste vem ens äkta bästa kompis var, den som aldrig svek.
okej nu kanske det inte är så heller längre. men jaja. livet går vidare..



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0