fredag.

dagen; vakna, skolan, prov, f & s, G på provet (happy face) lägenheten, buss, hemma!
idag har jag bara slappat och inte gjort ett piss.
sitter och tittar lite på idol nu och tycker att johan ska åka ut x)
imorgon ska jag nog göra so läxan -.-' orkar inte göra den till veckan så.

Eskilstuna till veckan, hoppas att det blir skit kul för det beshövs verkligen nu! är så deppig och tycker bara att livet är värdelöst & det händer aldrig nått nytt. så nu hoppas jag på en skit kul vecka i eskilstuna med klassen! ska bo med min jonna & cicci i en liten stuga, mysigt värre ^^ ;) men byebye!

*ibland känns det som att man inte vet vilka som är ens äkta vänner.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0