fredag.

iiih nu ska det blonda bort bort bort, beställt tid nu, och jag är rädd för att jag kommer bli fruktansvärt besviken och ångra mej :/ men är så trött på att bleka hela tiden! så nu får de vara nog :/ iiih!! ska klippa mig o färga..

skolan har vart helt okej, men är så jävla less på skiten men sånt man får stå ut med tyvärr :/ hm, nu är jag på depp humör, skulle bara kunna lägga mej ner o gråta het utan anledning, vad är det med mig?

och vad är det för jävla fel på min handledsjävel. har ont i den hela tiden, kan knappt röra den, SKIT. alltid är det nått som ska jävlas. less less less!

även att vi kanske ska para edda, och då får jag behålla en valp om jag vill, men vill jag eller inte? :/ jämthund renrasig.. kan ej bestämma mej :/  och då kan jag ju glömma dedär med att jag vill ha en papillon, kan inte ha två hundar :/ åh damp!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0