halloween! <3

höstlovet är över, känns.... förjävligt :(
vill inte tillbaka till skolan, allt är bara så deprimerande.
kan jag inte bara få en till vecka lov, behöver det :(
vill inte tillbaka till allt skit snack, tjaffs, läxor, prov, matte b. döda mig!
nej, jag vill ha en till vecka lov med älsk, vi behöver det.
men nu skiter jag i skolan och skriver över halloween helgen för den ägde!
fredag; hemma med älsk och mös en hel del :)
lördag; vakna o gjorde mej i ordning för jag o älsk
skulle dra till hamra på dans o fest ^^
drog med oss emil gjorde vi oxå ^^ träffade jonna pälsk
 och hade en SJUKT bra kväll.
helt enkelt oslagbar! och så jävla skön, alla var full o alla var sig själv.
tack för den bästa festen ever, alla som var där! :) <3

jag älskar dig mest av allt rasmus <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0