onsdag.

min dag; vakna, gick till skolan, engelska, matteprov (gick SKIT), lunch, idrott, färga håret på sandra, signe, handla med mamma, hem, åt våfflor, elevhemmet, hem, duscha, datorn.
asså jag måste köpa en björnfitta :o dom är så jäkla snygg! en sån som erik har fast vit med grå päls ;)

'jag måste erkänna att jag nog har damp.
msn krånglar, datorn segar, jag får damp.
slår i betångväggen, gör ont, ej bra.
tralala, snart helg o bollnäs med mammi <3

även att jag och rasmus var tillsammans i 8 månader i lördags :) <3

haha är det ens någon läser mig blogg? :s haha?!
kan ju lägga in typ en liiten kommentar ifall någon gör de så jag vet x)


Mina kommentarer ♥
Postat av: AANNIIII

jag göööör :D!

2008-11-16 @ 22:29:47
Postat av: hemlig beundrare;)

jag läser den;)

2008-11-23 @ 14:21:08
Postat av: Anonym

åh två stycken va kul :D hihi owh undrar vem min hemliga beundrare är då? ;)

2008-11-28 @ 20:51:03

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0