skolan.

halloj :D
sitter i skolan nu, ska egentligen skriva en rapport om mitt fula akvarium men örscker inte ;p asså har serri skrivit hela dagen, så jäkla segt! fick mitt nya linne och min nya tunika idag av sandra men de var fel färg på tunikan så ska klirra en ny x) haha! sen blir köpingen med säss o köpa ett nytt diadem ;D efter som mina små fisungar rasmus o signe tagit sönder mina andra x) haha! sen ska jag göra mat till mig, mamma och älsk ;D vi ska äta korv och bröd x) sen blir mys och film med baby <3 :D

morgondagen blir det skola sen blire nog att vara social med folk som ska festa + att bäst kanske kommer :D !
shaalalala :D men nu ska jag gö lite skit i skolan som kan behövas, hare bäst! :D


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0