måndag.

järvzoo hela veckan, ska läsa 70 sidor varje dag efter skoltid, kul!
sen har vi prov och uppgifter hit o dit, hinner inte med nått...
blir på dåligthumör och bara allmänt less, fuck skolan just nu!
vill bara göra sånt jag tycker om och sånt jag orkar...
jag vill ta jägarexamen som jag så länge velat, men har inte tid..
har inte tid med nått, inte med dig, inte med kompisar, inte med familjen+hundarna.
blir så less att all tid efter skolan ändå går ut på att plugga.. trött..

jäger älskling, jag älskar dig och tänker på dig hela tiden.. <3 :'(


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0