döden.

nu har jag börjat tänka på döden..
tänker på att ens liv bara kan ta slut på en sekund..
vilken sekund som helst, nu, imorgon, om en vecka, om ett år.
vi har ingen som helst aning om när vi kommer att dö ?
men egentligen kanske det är skönt, att slippa gå och vänta på ögonblicket.
men man får en sån chock när någon i ens närhet gått bort.
att tänka på att jag aldrig mer kommer att få se den människan igen.
tänker även på att döden har börjat krypa ner i åldrarna, jag menar,

att "gå över till andra sidan" när man inte är i den åldern, för gammal för att gå bort.
det är inte rätt, man ska hinna leva livet och göra det man alltid drömt om innan allt ska vara över.
nej, det är så ledsamt när man tänker på det. usch!


Mina kommentarer ♥
Postat av: r.c

:/

2008-09-21 @ 19:06:31

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0