fredag.

kom nyss hem, har vart till lomsjön och hämtade min cykel som jag fick av monica & håkan, tack! :)
en vit liten pingla som jag ska ha med mig till ljusdal på söndag förhoppningsvis :)
väntar på att sega-signe ska ringa, vi ska vell ut o cykla eller nått sånt. så kallt ute! :| iih!
söndag blire att ta med vinterjackan, mössa & vantar till ljusdal!
fick träffa min efterlängtade familj idag :) förutom pappa för han är i falun, men kommer hem snart :)
har inte hunnit hälsa på vovvarna än och nu äre så jäkla mörk & är mörkrädd som ett as ^^

men nu ska jag dra, hejdå! :D

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0