i hate you !

att hata en människa, som man en gång nästintill älskat som en  "familjemedlem" känns!
det gör ont i hela mig av att bara tänka på dig, att höra nått från dig, att se dig!
jag saknar dig! men inte en bråkdel som jag saknade dig förr, efter det som hände vet jag inte länge.
vet inte om jag vill se dig, träffa dig, prata med dig. är så besviken, hur kunde du ?
för varje vecka som går så kommer det mer och mer saker som jag märker att du förstört.
senast idag, en sak jag hade tagit som en skit sak förr, en sak att skratta åt, att skämtat åt och med.
nu känner jag bara hat, irritationer, besvikenheter & ögonen tåras.. tack vare dig!
du sa till mig att vi var som bästa vänner, även fast vår åldersskillnad, att pappa inte verkade fattade lika mycket som mig.
det du menade med dom orden var att jag trodde dig! pappa fattade att du bara pratade en massa skit..
fuck you, i hate you so fucking much! du har förstört mig.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0