tisdag

många tankar just nu för stunden. orkar inte lägga ner tid på skit!

blir bara så less, bara för att ens egna saker inte finns, kan man inte bara ta andras.
nämner inga namn, men borde ju ändå fatta tycker jag. alla tycker lika som mig, så jag är iaf inte ensam!
igår var jag med signe :) busade som vanligt och åt popcorn ;) var även till johan & martin o hälsade på!
idag kommer älsklingen, han ska först och spela lite trummor :) sen ska jag nog möta han :)

ett halvår igår älsk :) <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Din <3

massa bra :) <33

2008-09-21 @ 13:50:27

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0