ARG & GLAD !

skolan idag, började med engelska, lektionen började bra med slappt, efter de blev de betygsprat och min lärare berättade att jag måste skriva om ett helt arbete bara för att han inte tror att det är jag som skrivit de, JÄVLA IDIOT.. jag som satte mej ner och plugga igår för att jag skulle vara klar med allt, men ta mig i röva att jag är nu när jag läre skriva om detdär skit stora och svåra arbetet, BAAAJS :'( less, arg & fruktansvärt besviken på min lärare...

efter de hade vi matte jag gjorde 3 tal sen blev de matsalen med cicci, efter de hade vi idrott och de var rätt så kul. var även lite betygsprat där och maxim sa att jag nämligen hade ett VG ?! JAG? vg i idrott, som skolkat hur mkt som helst ? de var inte illa pinkat och jag blev lite gladare fast jag är sååå besviken, arg, less & trött på skolan!!

ikväll ska jag umgås lite & titta på tv :) ska även duscha nu sen äta & försöka dammsuga lite, jag har gryyymt skitigt i min lägenhet x( bläää!

puss på er !

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0