fortfarande i "moppeåldern" and i love it! :D

igår kom jonna till mej, mathias & tobbe skulle upp till funäs och titta på skotercross och dom försökte tvinga med mig med men nono! så hon kom till mig medans dom åkte dit. vi åt lite & snacka skit efter de så beslöt jag mig för att hämta pärlan i mitt liv, min älskade yamaha fs1 :D så de gjorde vi och åkte runt byn lite & jag tror att jag aldrig kommer komma ifrån "moppeåldern" för de är så jäkla skönt att bara ta moppen en varm sommar dag och bara glida, <3 vi åkte upp till andreas för han, daniel & robin skulle spela så då satte vi oss och lyssna på dom eftersom vi inte hade nå annat för oss. kvällen slutade iaf att jag gick hem och sov, danne sov oxå här... fast han åkte hem typ precis när vi vakna.

även att jag längtar såå till sötbollen emmelie & kusinvitamin emma kommer, längtar så sjukt mycket! party! 

- hela mitt liv står still, orkar inte lägga ner mer energi på allt som händer. känns som att jag gjort allt jag kan så nu är det upp till dig hur dehär ska sluta.. jag kämpar & jag säger tack till alla er som verkligen bryr er, de betyder grymt mycket ska ni veta! puss på er <3


nu vill jag ha sommar & mys med alla söta lamm igen!!

Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

JA men det är klart vi ska göra. vi ska fan slå kvällen som vi hade sist, asså måste vi ha skit kul :D klart jag bryr mig, det har jag ärligt alltit gjort. kram kram

2009-04-13 @ 16:21:36
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: emma

Jag längtar oxå så fruktansvärt mycket till jag får träffa dig. :D

2009-04-13 @ 16:23:13
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: emma

Ja det är sant.. hehe!! ja jag vet ine riktigt. får se. kanske kan vara i hamra om inte emmelies pappa ska med. eller så kanske hos någon annan hade mamma haft huset kvar hade ju jag kunna ställt upp. men har ju inte det. vi får fundera ut något :D kramis <3

2009-04-13 @ 17:47:54
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

härlig dag och tack för det :)

2009-04-15 @ 13:29:08

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0