fullast kör!

hej bloggish!
hade sista "djurskydds" lektionen igår, vi spelade teater och skulle vara "diabilder" de var faktiskt skit kul! jag var med jonna, katarina & anna. och med katarina så kan man juinte sluta skaratta, helt sjukt klockren! :D
när jag kom hem fick jag reda på att min daniel hade köpt 6 öl till mig, för de felsta skulle festa och han ville att jag skulle vara med så ja, man fick väl ställa upp för laget och vara med då, var faktiskt väldigt länge sen jag festade på en veckodag nu. vi började hos tobbe & drack öl & lakrits skit. sen drog vi oss upp mot åsen tillsammans med, daniel, mathias, tobbe & jonna. hamnade hos johan & martin och de var skit kul tills ja haha jag började må skit dåligt, verkligen jätte dåligt, så det slutade med att jag låg inne på toaletten och försökte spy mend tyvärr så gick de inte så då halvsomnade jag på deras toagolv xD usch vilken jäkla kväll! men kul vare & tack för alla som tog hand om mig :D (a) hihi
även att jag tror att jag slagit huvve i badkaret för jag har SKIT ont i pannan & mathias sa nå om nå badkar, så ja ;)
är iaf hemma nu, åkt hem med danne, tobbe & tias. :p imorgon händer ... ingenting?
skriver mer sen (:


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0