funderingar & planering!

har börjat fundera nu och de är verkligen inte många veckor kvar tills jag slutar tvåan, de ska bli sååå skönt, även att vi inte är i skolan alla veckor som är kvar heller så de känns ju mer superduper men ändå världens nackdel, eftersom vissa, ja som till exempel jag ... ligger efter i rätt så många ämnen nu & det känns som att jag aldrig kommer att göra dom heller. men jag får ta en storpluggardag nått tag, peppa mig ..

veckorna som är kvar är vecka 15-24 & då ska jag göra dehär :
15, skola & påsk, nykter kanske ? :)
16, PÅSKLOV, sjukt skönt och har inget att göra :)
17, Hundveckan, ska ha med eddis hela veckan.
18, Skola
19, Skola
20, Stockholm med skolan, besöka typ buda & harikrischna haha aja.
21, Skola, hoppas jag är klar med allt.
22, Praktik hos Veterinären in ljusdal ;D
23, Praktik hos veterinären in ljusdal + jobb i djurhus på helgen (pengar<3)
24, Praktik & SOMMARLOV!!

vilket betyder att jag har typ 4 veckor kvar I själva skolan! skönt men ändå stress!


Mina kommentarer ♥
Postat av: josephine

sv: tack stumpaan <3

2009-04-05 @ 16:33:43
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: ja det var skit tråkigt att bara sitta i stugan och vara sjuk :/ jag vet inte vad det var för fel men jag var hos läkaren och dom tog massa blodprov men hitta ingen men jag fick medicin utskriven :) tack stumpan <33

2009-04-06 @ 13:09:50
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0