gårkväll och god morgon.

halloj!
igår kväll trodde jag ett tag att jag skulle ta självmord, kändes så jävla värdelöst med allt eftersom man blev dissad av de mesta. drack vin med mamma och smsade med viktor & fredrik (stockholmare som har hus i loos) och dom ville att jag skulle komma o hälsa på, eller dom typ tvinga mej xD haha. så jag drog med mig davis och rasmus dit och vi satt och kika på tv och lyssna på musik, och dom var hel skön! :)  efter de kom simon o andreas o hämta upp mig, så då drog vi till andreas och drack öl och snacka skit, de var väldans trevligt :) efter de gick jag hem, satt lite vid msn och la mej o sov!
idag vet jag inte rikigt vad som händer, egentligen vill jag ut på das ice igen för de var mys, men då kommer jag väl bli ännu rödare så ja vi får väl se ;P höh.
puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Hej, det verkade inte som att du hade en så rolig påsk om jag säger så. Inte roligt att bli dissad precis. :( Tack för din omtanke gumman :) Det värmer. Kramar <3

2009-04-12 @ 10:32:11
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jag förstår precis hur du menar. Det suger! :/ <3

2009-04-12 @ 12:32:05
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: emma

du får inte tänka så gumman. hoppas allt löser sig. med allt..du verkar inte må så bra! kram.

2009-04-12 @ 22:37:02
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0