HELG !

feeest igår, vi var ett gäng uppe hos andreas meb bla annat mina två snygga partypinglor emmelie & emma :D kul kul vare och jag blev alldeles lagom full och var egentligen inge sugen alls på att dricka men bara man börja så fixade de tll sej :) även att min bästis simon var där. och daniel, mathias, tobbe, tomas, rasmus, peter & såklart andreas :D andreas blev fullast :D och jaa de blev skrik (jag tappade typ nästan rösten -.-) dans, hoppande & maaaaaaaaassa KUL :D

tack för en underbar kväll igen med gänget, love!

ikväll blir det 50-års kalas i hamra förhoppningsvis, håller mina alla tummar för att mina två E:n kommer dit annars kommer jag gråååta blod! annars ska jag väl vara med daniel, simon & mathias och de ska bi najz förhoppningsvis mm..

puss

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0