hosta & svinont i halsen ;o

god morgon, vaknade för ungefär en halvtimme sen med världs ont i halsen, de bara vrålsvider och jätte mkt hosta + ont i huvve, jooobbigt vill inte bli sjuk nu :( men men sånt man inte bestämmer över ju så får väl ta de lite lugnt så kanske de går över snart! ;p daniel ska även komma idag, han sa att han skulle försöka komma tidigare på dagen än på kvällen, så då blir de filmmys och gos med daniel :) längtas! men nu ska jag slänga mig in i duschen en sväng och försöka bli lite rent..
puss på er!

Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

nej det blev inget annat i helgen har bara varit hemma i hägenheten och tagit det lugnt. dom skulle ut på krogen hela helgen och då är det ju inte så kul att åka ner dit om jag ändå bara får sitta själv. :(

2009-04-19 @ 15:28:50
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Skönt att det har ordnat sig för dig! :) Har hon slutat hört av sig? Bra för dig gumman iallafall! :) <3

2009-04-19 @ 16:41:09
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0