in ljusdal!

idag var de sista dagen på parken zoo, den jaa sög väl lika mkt som alla andra dagar typ. ingen rolig vecka, förra gpngen vi var där var de mycket roligare! men fick iaf se en liten känguru bebis idag som satt i sin mammas pung så de var ju inte fått positivt. fick även jätte god mat så de var ju oxå ett stort + ! åkte ungefär vit 14,15 och kom hem nyss, de är ju ganska bra ändå, även att vi var in på mc allehopa. trodde även att daniel skulle komma till mig ikväll men de blev ju inte så.... så nu får jag sitta själv hela j*vla kvällen suck, de suger fan mer än att sitta i bussen. tänkte ha en myskväll men de sket ju sig.. punkt slut hej då!

Mina kommentarer ♥
Postat av: jonna

ja vill kunna ge råd och hur du ska göra men jag har ingen aning faktiskt :( och hatar att du mår såhär och bli behandlad sådär

2009-04-02 @ 22:18:11

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0