JAG HAR HÅLLT I EN ORM, YEAH!

ännu en dag på parken zoo, denhär dagen sög typ lika mycket som igår, suck. men idag fick vi god lunch + att vi även fick se ormarna idag OCH hålla i dom :D fast först vågade inte jag för dom var SÅÅ äcklig och stor, men feg som man är föll man för grupptrycket och ville att jag var lika ball som alla andra så såklart, höll jag i ormarna jag med ;D dom var sjuuukt äcklig och obehaglig Men jag klarade det och de kan jag leva länge på :D och efter de fick vi ... bada sköldpaddor, jippi xD inte kul! men aja skit samma dagen har gått sådär fort och efter skolan blev de shoppa och köpte mej ett nytt linne & nya skor. Dumma mig jag har inga pengar & ändå handlar jag, FY! köpte även hårfärg så nu sitter jag med färg i håret, denna gång blir det typ.. lila! får se hur de blir.

helgen blir de party som de låter :D yeah ska bli skojjskojj!
puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: emmelie

Jonas sa att de va fest hemma hos andreas!

Så vi lär väl hamna där då. Men vi måste få tag på skjuts. jag vet inte vilka som har körkort nu för tiden x)

HAHA men ofta han inte har kört nått. Är han dum eller? jag skulle kört hela dagarna lång fan x)

men vi får prata mer om de på msn! ;)

2009-04-02 @ 08:49:59
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0