jag hatar dig!

nu är jag aaaarg, skulle du stått framför mig nu vet jag inte vad som skulle hända,
KAN DU GE FAN I ALLT SOM HAR MED MIG ATT GÖRA ?
du är bara ute efter att förstöra allt som kommer i din väg för att Du ska må bra & för att Du ska ha alla runt ditt jävla finger som du för tillfället kan stoppa upp i din fula och äckligfa jävla hivsmittade röv! BLÄÄ
jag är sååå arg!!!! ge fan i mina vänner, ge fan i min pojkvän & håll dig till ditt jävla misslyckade liv ist för att tränga dig in på andras!! ÄCKEL! jag har alltid hatat dig, sen första gången jag såg till och kommer alltid att göra. du har fått mig att må så jävla dåligt så vill inte ha in dig i mitt liv igen, snälla?!!!!!  FUCK YOU !!

*någon som hjälper till att döda, sötfis emmelie är du på?!!

förlåt till alla, jag är bara SKIT arg & haft en dålig dag, PUSS på alla underbara :* <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

haha men åh de sög ju! Jag får se om vi kan vara hemma hos oss i hamra. Men det beror ju på om pappa och linda ska vara där. då går det ju inte. Så det är inte ens ett förslag än :P ska kolla upp det. men håll utkik efter folk som är ensam hemma. :)

2009-04-14 @ 19:29:53
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: Emmelie

JAG ÄR PÅ!!!!!!!!!

2009-04-14 @ 19:31:54
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är snällt av dig :) Är det nån som är elak? :@ <3

2009-04-14 @ 19:54:46
Postat av: Angelica

Det var jag som skrev!!! :)

2009-04-14 @ 19:56:08
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Postat av: jonna

fullt förståligt ^^

got your back baby

2009-04-15 @ 13:26:38

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0