kort skoldag, me like!

började 10 imorse, fick skriva typ 10 sidor i 120 km/h om papegojor, blev skiiit trött i handen och hann inte ens med att skriva allt för hon var så snabb på att ta bort alla papper -.- men jaja. efter de skulle vi ha hund, men eftersom carina hade ont i huvet så pratade vi betyg sen fick man sluta :D valde ut en ny mus som flyttat in hos daisy det blev en svart/vit och jag har inte döpt den så namnförslag kanske? :D har även dammsuge lägenheten så nu är de rätt så rent iaf! mys väder ute, just nu är det 15.4 grader varmt, äntligen kommer sooommaren!
imorgon är de prov på reptiler, ifrån allt vi skrev i eskilstuna vilket var typ 20 sidor -.- jobbigt men jaja sånt är livet :D fick iaf reda på att jag har VG i hund så de känns superduper skönt jaow!
längtar såå till påsklovet och nästa fest med partypinglorna emmelie & kusinvitamin emmis :) ska bli så naajz & skit kul :D hoppas på att de blir roligare än i helgen, svårtslaget men vissa delar kan inte vara svårt att slå :) LÄNGTAR!!!!
puss / jke


jag med ORMEN :D jaow erkänn att jag är liiite ball iaf ? (A)

Mina kommentarer ♥
Postat av: Danne Guran

Finns nog ingen ballare än dej darling :) haha <3 <3

2009-04-06 @ 17:27:50
Postat av: Emmelie

Den kan heta Torkel JR, och vara min (blivande) torkels son, fast han är mus! de gör väl inge? xD

Och du är COOL som faan Jennie! Vi ska lätt slå den här helgen som var efter påsk! då hart vi förhoppningsvis ingen å störa oss på! ;D<3 Puss på dig sötnos!

2009-04-06 @ 17:40:47
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0