kväll !

idag har jag inte gjort mkt, mest bara suttit och tråkat, tittar på Festival nu, sveriges bästa film, bäst bäst bäst! älskar den filmen! sitter själv ännu en kväll, tråkigt.. mamma jobbar. peter är i gävle & pappa är ute & kikar efter björn. så nu sitter man alldeles själv, daniel kom inte heller som jag trodde men jaja. kanske är bra om jag får vara lite själv och tänka lite oxå.. fast egentlige hade jag hellre vart med han nu .. känns som att vi behöver tid med  varann själv och prata och så !
men nu ska jag fortsätta titta på världens bästa film.
puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

ja jag har ju bestämt det iallfall. Men du får ju sprida vidare till dom vi festade med, så att dom också är medvetna om de så inte du och jag sitter där som två fån! xD

jag längtar otroligt jag me! :>

2009-04-13 @ 21:27:13
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Braa! Simon måste ju såklart vara med. :>

Vilka har sagt att dom är på?

2009-04-14 @ 10:05:28
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0