MÅNDAG = akutsjukvård hund.

idag började vår "hundvecka" och dagen bestod av Akutsjukvård hund! var mest massa rep ifrån saker vi läst & hört förr, så var inte såå mkt nytt att ta in iaf. fick lära oss att göra "tass bandage" och "svans bandage" & "öron bandage" inte så svårt. tog även lite bilder fast dom lägger jag in senare. daniel skulle även komma ikväll, men kunde tydligen inte, så nu får jag väl sitta själv ändå tills på torsdag ... -.- eller ja, jag sja sitta själv hela veckan + att jag inte får träffa han i helgen förhoppningsvis eftersom han ska på kalas och jag dricka med alla andra (dom bästa såklart ;)
så ja, får väl vara med han nästa vecka, förhoppningsvis ? om inte nå annat kommer ivägen då oxå vill säga! ...

imorgon blir det brukshundsklubben i järvsö och MH-test med hundarna. spännande. hoppas att jag hinner bli lite mer frisk till de så jag överlever dagen -.-

/ jennie


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0