påsken in my aaass!

påsk för mig har alltid vart angling med familjen + annika & örjan eller några andra och ha skit kul. så dum som jag är så trodde jag och har förväntat mig de hela tiden, och därför har jag inte planerat nått annat. och nu när man kommer hem fåt man höra att mamma ska jobba, peter ska till gävle & pappa vill inte fiska, nehe jag då? vad ska jag göra då. jag kommer få sitta alldeles själv :( hoppas på att någon orkar dra ut mej ut eller nått, men de finns ju några pojkar från "västsidan" som redan sagt att jag ska vara med dom o festa och grejer så kanske ska dra mej mot hamra eller nått då ... får väl se..
puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: sändrä

Tänk att du bara dissar alla högtider du ;) hahaha . . . .:D

2009-04-09 @ 19:18:27
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/
Postat av: Emmelie

TAACK! :D <33

2009-04-09 @ 20:18:44
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0