påsklovet!

påsklovet har än så länge sugit, en enda dag har jag vart med någon o de var jonna. det har gått typ 5 dagar på lovet och är typ lika lång tid kvar, och ingenting verkar hända.. ingen är hemma, eller ja peter kommer hem ikväll så får väl umgås med honom lite men annars suger de ju. funderar på att dra till ljusdal och vara där några dagar, kanske är fler som vill vara med en där, verkar iaf som de ;p så ja funderar på att dra dit eftersom jag bara sitta själv hemma ändå och ingen är hemma. men har iaf duschat så har iaf gjort nått idag. ne kanske skriver mer sen!
puss


ormen in eskilstuna & parken zoooooo -.-

Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelie

Ofta han vart? Det syndes inte :P

Men precis han drack väl inte ens då? Om han dricker blir de ju roligare :P Men någon kan väl fråga honom. :>

Nej asso Jennie kommer ju inte den här gången iallafall :P Och den där Leif lär väl inte heller komma? haha så inte fullt lika många iallafall :P

2009-04-14 @ 16:27:52
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: Emmelie

vilka va där från voxna? :o hahaa! Bra koll jag har?!

Men peter och davis måste få vara med. Vem ska annars få mig å skratta som mest? xD haha

men vem pratar med Andreas då? :> vem tar på sig ansvaret för de liksom :P



2009-04-14 @ 17:44:46
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0