så sugen!

nu har jag nästan, nästan bestämt mig för vilken tatuering de ska bli, ska bara fixa pengar & samla mod :D vet inte riktigt vart jag ska ha den heller blir, handleden, svaken (lite på sidan om) eller på skuldebladet yes! tror nästan på skuldebladet fast vet inte xP svårt val när den liksom sitter kvar där hela livet ;p men men till sommaren kanske, annars när jag drar till prag med klassen fast de är ju om 100 år xP rawr jaja får se :D
idag händer .. ingenting, ingen är hemma idag heller, suuug lov ! men jaja skönt att bara vara hemma o vara ledig iaf, najs som satan!
men nu ska, SKA jag hoppa in i duschen skulle gjort de 10 imorse men de blev aldrig av xP
puss

Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

släng upp en bild på den då!? :D

2009-04-14 @ 12:30:40
Postat av: Emmelie

hehe okej. Fråga Andreas om han ska parta så kan vi vara hos honom. annars är det ett problem som får lösas till dess :P

2009-04-14 @ 13:54:53
URL: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0