SKOLAN!

sitter i skolan nu, har inte skrivit på ett bra tag så nu fick de bli att skriva lite :)
fick nyss reda på mina betyg inom alla kurser och bäst som man är hade man VG på alla delar :D tom fisk som jag själv aldrig trodde att jag skulle få mer än G, men Carina sa att eftersom jag hade från starkt VG-MVG på alla prov så är de självklart med ett VG i sällskapsdjurskursen, Happyface* mihihi
var även till Åkerslund idag, en soptipp typ, eller sopsortering, jag stinker soper nu, not naiz ..
efter de blev de sällskapsdjur och då blev de ju bara betygsprat som sagt sen sluta eftersom jag är klar med allt :)
men nu ska jag jobba vidare i nått ämne som jag ligger efter i som tex svenska, samhälle m.m ... kul :) nej!

puss / jennie


även att Du inte kan bestämma över mej, så vad du än säger är allt Mitt val vännen!..

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Fasen vad duktig du är i skolan! :) Härligt att det blev lyckad helg bruden! :) Hoppas allt är bra med dig annrs! <3

2009-04-29 @ 13:28:10
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0