skriva, skriva, skriva!!!

nu har jag suttit och skrivit av lite reptilpapper och de är seriöst huuur mycket som helst, har kramp i hela handen, usch. men men de är ju faktiskt rätt så intressant ändå :) även att jag saknar daniel bby som åkte hem idag :( men de lät som att han kommer imorgon igen så de håller jag alla mina tummar för! :) ska även äta om en stund, börjar känna mig yr nu så kanske är dax för lite maat :) men de är så jäkla tråkigt att äta själv så läre väl bara bli en macka eller nått ^^ märkte även att jag tror att mina nya mus är förkyld :o xD för hon nyste i ett hela tiden när jag höll i henne :( stackars min mus, som förtillfället inte har något namn :)

' funderar även på att vara helt Nykter i påsk :o lät som att de kanske skulle bli nå skojj på måndag så då kan jag ju lika gärna vänta ngr dagar ist :) japp!

D.Cedenman, mitt <3

Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

ja det var den verkligen. klart jag skriver om dig kvällen höll på all bli till katastroff. oc du rädda hela kvällen och gjorde den till den bästa på länge. ja allt känns kanon:D

2009-04-06 @ 19:37:07
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0