snart slut på loovet :(

igår kom daniel till mej, vi drog upp till andreas tillsammans med mathias & jonna. vi drog ut och gled lite bil och busade lite (a) nu är jag glad igen, känns super bra! sen drog jag och daniel hem till mig och spela poker med peter & oskar, jag gjorde allt för att förlora för de är så segt med poker (a) men ist vann jag hela tiden i början -.- haha. men sen åkte jag ut, skönt. sen vart de sova och fick vakna upp bredvid daniel igen, de var inte "igår" skönt. sen åt vi lite och han åkte hem igen.
duschade nyss håret så ska snart blåsa det & sminka mej lite sen jaa inte gör ett skit xP
har även hittat min kabel till kameran nu, så snart kommer bilderna från festen hos andreas ut som var för typ en månad sen xD men men bättre sent än aldrig och simon kommer iaf bli glader ;)
puss på alla underbara / jke !

Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Precis, rätta ord rätta ord! Så har det alltid vart och kommer tydligen vara! Men han han är förnuftig så han kommer inse rätt! :) Ja, jag tycker också det är skönt, du är en helskön människa! :) Helt underbar! <3 Ja, det är inte långt kvar nu, längtar jättemycket att få träffa alla! :) <3<3<3

2009-04-16 @ 13:35:16
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja jag hörde det att ni skulle parta till det lite :D Men jag jobbar då :( Men vi får festa lite när jag kommer sen! :) Desamma desamma :) <3<3

2009-04-16 @ 15:03:42
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0