vänner !

först vill jag bara säga att jag har världens bästa vänner och de har jag verkligen insett nu, är så jäkla glad att jag börjat prata med alla er som jag knappt vart kompis med förut, det är verkligen sånna som er alla borde ha, TACK till alla er och ni vet precis vilka ni är! :) e, a, s & j ... ni är bäst! tack för att ni förstår de vissa andra inte gör och att ni stöttar & får mig att se allt ljust i mörkret! <3

idag har jag inte gjort mkt, träffade jonna & mathias en sväng åkte upp till a.h och hälsade på honom och skratta av mej lite eftersom alla lagt upp sina kort nu och jag har märkt att de roligaste är att alla, absolut de flesta håller med mig om allt jag tycker och de är så jävla skönt, nu är jag glad igen & hoppas att de fortfätter så för ni är bara bäst!! även att daniel kommer snart, ska bli skönt eftersom vi inte träffat varann på typ en vecka nu, eller träffat har vi men liksom inte hunnit umgås nått. så nu äntligen får vi vara med varann igen, ska bli skönt! annars vet jag inte vad som händer.

oh noo, upptäckte nyss att de SNÖAR ute :'( lyckan är över -.-

PUSS på alla underbara! :*


Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

Klart vi ska. jag löser det här :D kram <3

2009-04-15 @ 17:50:40
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är bara kul att man har fler som man "Går ihop med" tycker jag :) Du är verkligen en sån! Ja, han inser snart att han inte ska lita på henne hoppas jag! :) För hon är inget att ha!!! Hoppas du mår bättre nu! :) Kan inte sluta tänka på vad du går igenom, tycker att ingen borde göra det! <3<3<3

2009-04-16 @ 11:14:47
URL: http://angelicanord.blogg.se/
Postat av: Angelica

Förresten, du är underbar du med! <3 En äkta kompis! <3 Många <3 till dig! Glömde skriva det i förra ;) Hehe! <3

2009-04-16 @ 11:22:29
URL: http://angelicanord.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0