vin vin vin !

sitter hemma nu, testade mitt "nya" in ;D de smakade ja typ vin fast de var rätt så gott, går lätt att dricka :) om en timme drar jag till hamra via ylva som erbjöd sig skjuss :) så de var super bra det! har fixat håret lite men orkar inte piffa till mej för mkt ^^ men ska ta och dricka ngn öl och mer vin nu sen bäre va till hamra till emx2 + folket.
kom och viiina med mej :D

puss!

Mina kommentarer ♥
Postat av: sändrä

Usch jag hatar vin :P klarar inte av att dricka de x) men skulle vela kunna göra det för det är en jävligt billig fylla :)

2009-04-25 @ 19:27:11
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0