#/*.@'-& !!!!!

varför boden nu när vi har de bäst? :(
varför försvinna från mig i 2 veckor? :(
varför få mobilen stulen just nu? :(
varför får jag inte bort gråten? :(
varför får jag inte bort klumpen i magen? :(
det enda som får mig att kämpa är Du.
eftersom du är det bästa jag träffat.
även hur jävla ont de än gör, ska jag kämpa.
hur mkt "gud" vill jävlas med mig, lyckas "an"inte.
jag tänker hoppas, hoppas på att allt slutar bra.
för vad som än händer finns du alltid i mina tankar,
det är du som får mitt hjärta att banka..
du som får mig att vara lycklig, förlorar jag dig vill jag inge mer.

kom hem nu Älskling, jag saknar dig så det gör ont ! <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0